خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو

0
خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو 09191537965

خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو

فلزیاب آنفیبیو مولتی شرکت نوکتا یکی از قوی ترین نقطه زن های vlf و از سریع ترین دستگاه های شرکت نوکتا می باشد که در زمان بسیار کم می تواند مساحت بسیار زیادی را کاوش کند و در تمامی زمین های کوهستانی ،صخره ای ، ماسه های مرطوب و خشک و شن دیگر جاها می توان استفاده کرد این فلزیاب از لحاظ عمق زنی و سرعت بسیار قوی عمل می کند.

 

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

 

ویژگی های فلزیاب مولتی آنفیبیو

یکی از ویژگیهای فلزیاب آنفیبیو ضد آب بودن آن است که همین ویژگی این شرایط را فراهم می کند که کاوشگران در مناطق ساحلی و دریا و زیر آب دنبال اشیاء گرانبها و طلا باشند و تا 5 متر زیر آب می تواند کاوش کند. این فلزیاب مقاوم در برابر نفوذ گردو غبار است و به هیچ عنوان در مناطق که خاک و غبار زیاد است بازدهی خود را از دست نمی دهد.

از دیگر ویژگی مهم هر فلزیاب کم وزن بودن و قابلیت حمل آن است که خوشبختانه این دستگاه دارای وزن بسیار کمی است و تمامی افراد می توانند به راحتی آن را حمل و جا به جا کنند.

فلزیاب مولتی انفیبیو لوپ های جست و جوی مختلفی دارد که همگی کویل ها ضد آب هستند و می توان از آن ها در داخل آب استفاده کرد، بدون اینکه آب تأثیری در کارکرد کویل ها و دستگاه داشته باشد

این دستگاه در هنگام کاوش و با نزدیک شدن به اهداف لرزش و ویبره می زند و کاوشگران می توانند از وجود اشیاء در درون زمین با خبر شوند. علاوه بر این، این دستگاه با دارا بودن نور پس زمینه این شرایط را فراهم می کند که در شب و در جاهای تاریک افراد به کاوش بپردازند.

 

خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو 09191537965
خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو خرید فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

 عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو

دستگاه آنفیبیو در 3 عمق متفاوت تنظیم می شود و کاوشگران متناسب با اهدافی که دارند می توانند عمق مربوطه خود را انتخاب کنند. وجود کویل ها و همچنین تنظیمات در عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو خیلی تاثیر گذار است.

طبق تجربه کاوشگران این سیستم می‌تواند اشیاء قیمتی بین عمق های 1.2 تا 2 متر را پیدا کند.

همچنین عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو  به حجم اهداف هم بستگی دارد به عنوان مثال اگر فقط یک سکه درون زمین وجود داشته باشد فلزیاب در عمق های کم می تواند آن را شناسایی کند و اگر حجم هدف درون زمین بزرگ باشد ارتفاع عمق زنی فلزیاب آنفیبیو افزایش پیدا می کند و می تواند تا عمق های بالا اجسام را به راحتی شکار کند.

آنفیبیو با دارا بودن لوپ های قوی عمق زنی بیشتری را نسبت به مدل های قبلی خود دارد و افراد زیادی از این فلزیاب رضایت دارند.

 

خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو 09191537965
خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو خرید فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

این فلزیاب برای کاوش و جستجو در حالت های مختلفی تنظیم می شود که جستجوی این دستگاه به 9 حالت می باشد و کاوشگر می‌تواند بر حسب نیاز خود یکی از این حالت ها را انتخاب کند.

  • GEN Delta
  • 2 Tone
  • 3 Tone
  • 4 Tone
  • 5 Tone
  • 99 Tone
  • Beach
  • Deep
  • Cache

قدرت تفکیک فلزیاب مولتی آنفیبیو

عدد شناسه هدف که روی صفحه نمایش دستگاه است بین 0 تا 99 است که این عدد ها معنی طلا و آهنی بودن را دارد. فلزیاب آنفیبیو شما را قادر می سازد تا با استفاده از صدای مختلفی نسبت به سایر زنگ های دستگاه، فلزات متفاوت را در عمق تشخیص دهید. کاوشگران می توانند از طلایاب آنفیبیو در محیط ها و زمین های خیس و دارای رطوبت نیز استفاده کنند.

دستگاه فلزیاب آنفیبیو با دارا بودن قدرت تفکیک بالا، جزء نقطه زن های برتر شرکت ماکرو نوکتا ترکیه است که با کمک آن اپراتورها می‌ توانند در مکان هایی با آلودگی زیاد نیز به کاوش بپردازند. این دستگاه فقط سیگنال های فلزات با ارزشی مثل طلا و نقره را دریافت می کند و فرکانس فلزات بی ارزش و مواد معدنی را حذف می‌کند و از آن ها سیگنالی های را دریافت نمی کند.

 

خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو 09191537965
خرید فلزیاب مولتی آنفیبیو خرید فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

قیمت فلزیاب مولتی آنفیبیو

قیمت این دستگاه با توجه به دلار حساب می شود و مشتری ها و علاقمندان به خرید این نوع فلزیاب حتما توجه داشته باشند که این فلزیاب را از شرکت های معتبر خریداری کنند. برای اطلاع از قیمت روز این فلزیاب با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537966

 

 

واتساپ

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما