خرید فلزیاب لورنز z2 09191537965

خرید فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

خرید فلزیاب لورنز z2

دستگاه لورنز z2 با فناوری پیشرفته پالسی توسط شرکت آلمانی لورنز دیپ مکس ساخته شده است و با فشردگی قطعات در برابر ضربه و همچنین بدنه فلزی و مقاوم با آلومینیوم و پوشش اکسیدی به کمک فناوری Anodizing در نقاط های مختلف زمین بسیار مقاوم است و اجزا و قطعات استفاده شده این دستگاه بسیار محکم و مهندسی ساخته شده است. برای خرید فلزیاب لورنز z2 در این مقاله نکاتی ذکر شده پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

بین شرکت هایی که در جهان وجود دارد فلزیاب های پالسی زیادی تولید شدند که هیچ کدام از آن دستگاه به هیچ عنوان نمی توانند با طلایاب لورنز z2 رقابت کنند.
وجود نرم افزاری پیشرفته جدید در این دستگاه باعث شده که مبدل های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کند و با استفاده از نظارت های کنترلی کار شده روی دستگاه بیشترین عملکرد و بازدهی را برای کاوشگران رقم می زد و جویندگان طلا به راحتی می توانند تمامی اهداف نظیر طلا ، سکه ، جواهرات و اشیاء با ارزش را درون زمین پیدا کنند.
کاوش با دستگاه لورنز z2 برای تمامی اجسام ریز و درشت و در عمق های کم و زیاد امکان پذیر است شما به راحتی می توانید با استفاده از کویل هایی که همراه این دستگاه است به عمق های دلخواه خود برسید.

قدرت تفکیک بالای فلزیاب لورنز z2

لورنز z2 توانایی به راحتی می تواند تفکیک فلزات را انجام دهد و اشیاء غیر آهنی و آهنی درون زمین را می تواند تشخیص دهد و نسبت به طلا بسیار حساس است. در صورتی که حتی نیم گرم را درون زمین یافت کند به راحتی شناسایی و شکار می کند.
این فلزیاب در مناطقی که سیگنال ها و نویز های مزاحم الکترومغناطیسی وجود دارد با طراحی جدیدی سیم پیچ هایی که انجام شده است تمامی این نویز و سیگنال های را حذف می کند و موقع کاوش خط را به حداقل می رساند.
این دستگاه نسبت به طلا و نقره و همچنین اشیاء گرانبها بسیار حساس است و موقه برخورد در کمتر از چند ثانیه اپراتور را از وجود گنج با خبر می سازد.

 

<yoastmark class=

 

مشخصات دستگاه لورنز زد 2

  • قدرت مدیریت انرژی در سیستم باعث می شود باتری در موقه کار تخلیه نشود
    طراحی برای هر دو سیم پیچ بزرگ و کوچک
    بهترین عملکرد در زمین های معدنی و نمکی
    دارای کویل 35 سانت کویل 45 سانتی متری
    باتری و شارژر باتری Z2 + ماژول GPS (پاور بانک)
    دارای کویل های ضد آب
    صفحه نمایش LCD
    بهترین بازدهی در انواع محیط ها و شرایط آب و هوایی
    دارای وسایل جانبی ویژه در کنار دستگاه
    تنظیمات بسیار دقیق برای کاوش فقط طلا و سکه
    مشخص کردن اجسام در عمق های طولانی با کویل های بزرگتنظیمات صوتی در هنگام کاوش
    پاسخ به اپراتور هنگام کاوش به صورت صوتی و تصویری
    نقشه های سه بعدی با اسکن ها داخل زمین
    استفاده از فناوری GPS

 

<yoastmark class=

 

همچنین دستگاه لورنز Z2 دارای فریم های مختلفی نظیر موارد زیر است:

1-فریم 1*1 برای اهداف و اشیاء کمتر از 2 متر
2-فریم 1.5*1.5 برای اجسام کمتر از 3 متر
3-همچنین فریم 2*2 برای اشیاء بزرگ تر به عمق 5 متری
4-فریم 3*3 برای اشیاء خیلی بزرگ در عمق های 8 متر

عمق کاوش لورنز z2

دستگاه لورنز z2 دارای فناوری Pulse GBS است و همین ویژگی باعث می شود که قدرت عمق زنی بالا برود و بهترین عملکرد را داشته باشد.
همچنین علاوه بر فناوری قبلی از تکنولوژی PST هم استفاده شده است که همین کار باعث می شود سیگنال های بسیار قدرتمندی را وارد زمین وارد کند و قدرت کاوش عمق دستگاه لورنز Z2 بالا می رود.
کویل های کوچک و بزرگ در کنار این دستگاه است که موقع استفاده از کویل های بزرگ این زمینه را فراهم می کند که اشیاء بزرگ در عمق های بسیار بالا را تشخیص دهد و همچنین وجود کویل های کوچک باعث می شود که قطعات کوچک مانند سکه و طلاهای ریز را در عمق های کم شناسایی کند.
دستگاه لورنز z2 در محیط های صخره ای، کوهستانی شنی و ماسه ای می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. البته این دستگاه در زمین های نمکی و یا زمین های با انواع خاک های مغناطیسی و تغییرات دما به راحتی کار می کند و اهداف را به راحتی تشخیص می دهد.
فلزیاب لورنزz2 دستگاهی با کارایی بالا است که توسط گنج یاب ها و فلزیاب ها به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

<yoastmark class=

مزیت لورنز z2

فلزیاب Z2 دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را از سایر فلزیاب های موجود در بازار متمایز می کند. مجهز به فناوری القای پالس است که دقت تشخیص فلزات را بدون آلارم کاذب تضمین می کند. این می تواند بین انواع مختلف فلز تمایز قائل شود و بر این اساس سیگنال های صوتی را می دهد.
فلزیاب لورنز Z2 دارای چندین ویژگی است که استفاده از آن را آسان می کند. رابط کاربر پسند آن به افراد مبتدی و متخصص اجازه می دهد تا به راحتی از دستگاه استفاده کنند. این دستگاه همچنین سبک وزن است و حمل آن را در طول جلسات طولانی گنج یابی آسان می کند.
یکی از مزایای استفاده از فلزیاب لورنز Z2 این است که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. فلزیاب از مواد مرغوب ساخته شده است که باعث مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت می شود. علاوه بر این، دستگاه دارای گارانتی است که تضمین می کند کاربران می توانند برای مدت طولانی به آن اعتماد کنند.

قیمت لورنز زد 2

قیمت دستگاه لورنز زد 2 به نسبت سایر دستگاه ها قیمتش بالاتر است ولی بازدهی بسیار زیادی را دارد و هیچ دستگاهی نمی تواند با کارایی این سیستم رقابت کند.
لیست قیمت این دستگاه براساس قیمت دلار روز است و افرادی که می خواهند این دستگاه را تهیه کنند حتما توجه کنند از شرکت های معتبر خریداری کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند چون اورجینال بودن این دستگاه بسیار مهم تر از قیمت آن است.

برای اطلاع از قیمت این محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537965

واتساپ

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما