فلزیاب ترکیه ای

شرکت ماکرو با عنوان یک شرکت برگزار کننده پروژه های بزرگ و تولیدات با کیفیت و صادرات زیاد در سال ۱۹۸۶ در شهر استانبول ترکیه شروع به کار کرد و از آن سال تا کنون موفق به ساخت دستگاههای فلزیاب و طلایابی شده است که در نوع خود بی نظیرند و پس از عرضه به بازار جزو بهترین ها بوده اند . شرکت makro در زمینه های امنیتی , تفریحی , نظامی , فنی , تحقیقاتی و… فعالیت دارد و حاصل این فعالیت ها محصولات بی نظیری است که مورد استفاده ی سازمان ها و ارگان های بزرگ جهان است

فلزیاب ترکیه ای

بهترین فلزیاب ترکیه

فلزیاب نوکتا ساخت کشور ترکیه به گنج یاب ترکیه ای معروف است. پلت فرم فلزیاب FORS را دارد، فلزیاب نوکتا فورس رلیک ویژگی های جدید و قابلیت های باور نکردنی دارد برای شکار سکه و طلا و گنج مناسب است.

که این فلزیاب با توجه به ویژگی و امکانات خود به بهترین فلزیاب ترکیه تبدیل شده است.

فرکانس ۱۹kHz از نوع فرکانس های قوی و یکی دیگر از ویژگیهای آن ۶ حالت جستجو دارد.

iMASK (پوشش هوشمند)، حذف تن اضافه آهن با فورس رلیک به راحتی می توان در ساحل، زمین معدنی، و مناطق صخره ای که برای تشخیص مشکل ساز است استفاده شود.

"<yoastmark

انواع دستگاه گنج یاب ترکیه ای

  • فلزیاب دیپ هانتر Deephunter
  • دستگاه فلزیاب Simplex
  • دستگاه فلزیاب جئو تارا
  • فلزیاب The Legend 

فلزیاب حرفه ای

اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI می باشند. در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

 شرکت نوکتا در ترکیه

شرکت nokta با به کارگیری مهندسان در زمینه ساخت فلزیاب و طلایاب همواره سعی دارد. تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند و انتظارات و نیاز های مشتری را برطرف کند.

این شرکت علاوه بر تولید طلایاب های صوتی و پالسی، فلزیاب های تصویری بی نظیری نیز تولید کرده است که در تولیدات تصویری این شرکت همواره زبانزد همه افراد استفاده کننده بوده است. این شرکت بزرگ چنان با کیفیت و پیشرفته اند که امروزه به بیش از 100 کشور جهان صادر می شوند.

 

تماس با شرکت فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537965

مقالات مرتبط:

فلزیاب ایرانی یا خارجی؟؟

دستگاه فلزیاب کارکرده

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما