محصولات شرکت نوکتا ترکیه

6
محصولات شرکت نوکتا ترکیه 09191537965

محصولات شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

محصولات شرکت نوکتا ترکیه

شرکت نوکتا ترکیه  در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد. و با استفاده از مهندسان با تجربه خود توانست به استاندارد های جهانی دست پیدا کند. و در همه زمینه های تفریحی. نظامی. یافتن گنج و موارد دیگر توانست نیاز تمامی جویندگان را بر طرف کند. از آن زمان محصولات شرکت نوکتا ترکیه به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود. دستگاه‌های تولیدی این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان در حفاری‌های معدنی، صنعتی مثل جستجوی گنج و آثار باستانی به کار می‌روند.

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

معرفی شرکت نوکتا

شرکت نوکتا از چند محصول شروع کرد ولی به دلیل فناوری های ویژه و بازتاب خوب سال به سال محصولات پیشرفته تری را وارد بازار کرد. حالا به شرکتی در عرصه جهان تبدیل شده است که سیستم های خود را به اروپا ، آسیا و آمریکا. و تمامی نقاط دیگر ارسال می کند.

این شرکت در زمینه هایی همچون امنیتی و صنعتی و تفریحی و … دست به تولید محصولات برتر زده است. و مورد توجه ارگان های مختلف و اپراتور های حرفه ای قرار گرفت و برای انجام کار های فلزیابی و گنجیابی افراد زیادی از این محصولات استفاده می کنند .

این محصولات دارای فناوری برتر هستند. و میتوانند در محیط ها و شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرند و بهترین کارایی را داشته باشند

شرکت نوکتا با ارسال محصولات خود به تمامی کشورها این زمینه را برای کاوشگران فراهم کرده است. که به راحتی بتوانند به محصولات اورجینال این شرکت دسترسی پیدا کنند. و نیازهای خود را به راحتی برطرف کنند.

این شرکت فلزیاب ها و طلایاب های صوتی ، بوقی ، تصویری، پالسی و vlf را تولید کرده است. با استفاده از ویژگی های بی نظیر خود با سایر رقیب های دیگر. مانند آمریکا ، آلمان ، فرانسه  و استرالیا، به راحتی توانسته در برخی از سیستم های خود بهتر کار کند. و در تمامی دنیا محبوب شود.

<yoastmark class=

 

برتری محصولات شرکت نوکتا

رعایت استاندارد های جهان در تولید سیستم ها، باعث شده که در طراحی ظاهری سیستم ها به یکی از شیک ترین سیستم ها تبدیل شود.

ویژگی عمق زنی سیستم های نوکتا باعث شده که جویندگان، در عمق های مختلف بتوانند طلاها و اشیاء گرانبها را به راحتی پیدا کنند.

سازگاری با شرایط محیطی مختلف در سیستم های این شرکت، باعث شده تمامی کاوشگران در نقاط مختلف. مانند کوهستانی، جنگلی، خشک، شن و ماسه استفاده کنند. سیستم و فلزیاب های این شرکت، خاصیت ضد آب بودن را دارند و همین امر باعث می شود که در نواحی سواحل و دریایی هم بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

دقت بالا در تفکیک اشیاء درون زمین. از ویژگی های دیگر فلزیاب های شرکت ماکرو است. افرادی که این سیستم ها را خریداری می کنند به دلیل اینکه قدرت تفکیک بالایی دارد می تواند اشیاء مزاحم مانند آهن را از طلا و نقره و مس جدا کند.

 

محصولات شرکت نوکتا

دستگاه مولتی انفیبیو:

فلزیاب آنفیبیو شرکت نوکتا یکی از سریع ترین دستگاه های شرکت نوکتا می باشد که در زمان بسیار کم می تواند مساحت بسیار زیادی را کاوش کند و در تمامی زمین های کوهستانی ،صخره ای ، ماسه های مرطوب و خشک و شن دیگر جاها می توان استفاده کرد این فلزیاب از لحاظ عمق زنی و سرعت بسیار قوی عمل می کند.

پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا یکی از فلزیاب های قلمی شرکت ماکرو نوکتا ترکیه است. این فلزیاب دستی یکی از محبوب ترین فلزیاب های جهان است، که با توجه به جمع و جور بودن آن و همچنین سبک بودن و قیمت مناسب خیلی از کاوشگران به این سیستم علاقه ای ویژه ای دارند.

<yoastmark class=

 

پین پوینتر اسکوبا با کمک فناوری پیشرفته، دارای قابلیت تشخیص دقیق فلزات در عمق‌ها و در شرایط مختلف محیطی و آب‌وهوایی است. طراحی کاربرپسند، صدای قوی و واضح، عملکرد قابل اعتماد و قدرتمند، همه از ویژگی‌های برجسته دستگاه Scuba هستند.

 

دستگاه‌های فلزیاب تولیدی شرکت نوکتا دارای تکنولوژی‌هایی هستند که اجازه تشخیص انواع فلزات از جمله طلا، نقره، برنج و … را به کاربران می‌دهند. این دستگاه‌ها به‌صورت دستی و یا با استفاده از سنسورها و دستگاه‌های الکترونیکی کار می‌کنند. این شرکت به‌صورت مداوم در حال تحقیق و توسعه فناوری‌های جدید و بهبود عملکرد دستگاه‌های خود است.

همچنین، برای کاربران دستگاه‌های خود، خدمات پس از فروشی مناسبی ارائه می‌دهد. این شرکت با ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیرات، تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان بالای دستگاه‌های خود را به کاربران اعلام می‌کند.

محصولات شرکت نوکتا ترکیه 09191537965
محصولات شرکت نوکتا ترکیه فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

قیمت محصولات شرکت نوکتا

قیمت ها با توجه به نوع محصول متغیر هستند. دستگاه های فلزیاب به سبب واردات مستقیم این دستگاه ها از کشور های واسطه، وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز محصولات نوکتا ترکیه، از طریق پیام رسان واتساپ و یا دیگر راه های ارتباطی ما در صفحه، با ما در ارتباط باشید.

 

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537965

واتساپ

 

 

About Author

6 thoughts on “محصولات شرکت نوکتا ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما