معرفی فلزیاب اکوناکس 900 فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

معرفی فلزیاب اکوناکس 900

فلزیاب اکوناکس 900 یکی از بهترین دستگاه های شرکت ماینلب استرالیا است. در این مقاله قصد معرفی فلزیاب اکوناکس 900 را به طور کامل داریم.

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

برتری های اکوناکس 900

دستگاه گنج یاب اکوناکس در زیر آب تا 5 متر ضد آب است و کاوشگران در تمامی زمین ها مانند پارک ، صخره ای ساحلی و مرطوب به راحتی می توانند دنبال گنج باشند و زیر آب مانند کسی که در زمین خشک حرکت می کند به راحتی به کاوش بپردازند.

سبک و جمع و جور بودن هر دستگاه از ویژگی های مهمی است که عملکرد و بازدهی کاوش را بالا می برد. خوشبختانه دستگاه اکوناکس 900 وزن 1.2 گیلوگرم را دارد و دارای 3 تکه تاشو تا 61 سانتیمتر کوتاه می شود و کاوشگران می توانند داخل کوله پشتی خود بندازند و به تمامی مکان ها بروند.

دارای حالت های کاربری زیر است و به راحتی می توانید تنظیم کنید:

  • Park
  • Field
  • Beach
  • Gold

گنج یاب اکوناکس 900 می تواند در چهار حالت برای شما به کاوش طلا بپردازد. در این صورت شما می توانید در هر محیطی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، یک کاوش طلای عالی  داشته باشید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که فلزیاب اکوناکس 900 می تواند حتی در زیر آب نیز برای شما الماس، طلا، جواهر، سکه های قدیمی و … را پیدا کنید. این گنج یاب تا عمق 5 متری بالاترین دقت بدون هیچ خطایی را دارد.

وجود فناوری پیشرفته در این دستگاه باعث می شود که سیستم در هنگام کاوش هر چیزی که داخل زمین است به راحتی تشخیص دهد و زمانی که هدفی در زمین وجود داشته باشد به صورت دقیق شناسایی کند. حتی در زمین هایی که آشغال و زباله های زیادی وجود دارد بهترین عملکرد را دارد و به راحتی می تواند اشیاء داخل زمین را تفکیک کند.

معرفی فلزیاب اکوناکس 900 09191537965
معرفی فلزیاب اکوناکس 900 فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

چند فرکانس بودن دستگاه اکوناکس باعث می شود که سیگنال های زیادی را وارد زمین کند و به راحتی و به سرعت تفکیک فلزات را می تواند انجام دهد.

جدا کردن آهن های بی ارزش از طلا از ویژگی های این سیستم است. دقت فلزیاب اکوناکس 900 در پیدا کردن طلا و جواهرات بسیار کوچک بسیار عالی می باشد.

ویژگی های فلزیاب اکوناکس 900

در فلزیاب اکوناکس900 از تکنولوژی مولتی آیکیو استفاده شده است تا دقت کاوش طلای شما را افزایش دهد. به همین دلیل است که شما با این فلزیاب می‌توانید طلا در مقدار کم، سکه و انگشتر باستانی را به سادگی پیدا کنید. برخی این تکنولوژی را به نام مولتی فرکانس نیز می شناسند.

معمولا اپراتورهای حرفه ای در کاوش طلا در کنار استفاده از یک فلزیاب فرکانسی، یک فلزیاب نقطه زن نیز با خود می برند تا دقت و سرعت کاوش آن ها افزایش پیدا کند. اما با فلزیاب اکوناکس 900 نیاز به هیچ فلزیابی به صورت مکمل نخواهد داشت. چرا که این حالت به صورت تخصصی در این گنج یاب تعریف شده است.

در شرکت ماینلب استرالیا معمولا تمرکز کاوشگر بسیار مهم می باشد. به همین دلیل است که شما با فلزیاب اکوناکس 900 می توانید به سادگی از هدفون بی سیم و یا اسیپیکرهای خارجی قوی استفاده کنید .در زمان کاوش زیر آب تا عمق 5 متری نیز می توانید از قابلیت ویبره آن استفاده کنید و متوجه وجود طلا و انواع گنج شوید.

در برخی مواقع لازم است که در شب کاوش طلا داشته باشید. به همین دلیل است که شما می توانید برای دقت و کیفیت بالاتر از تجهیزات فلزیاب اکوناکس900 استفاده کنید. نور پس زمینه، LCD رنگی و همچنین چراغ قوه مخصوص آن بسیار برای شما کمک کننده خواهد بود. ویژگی مثبت این تجهیزات این است که به هیچ عنوان جلب توجه نمی کند.

معرفی فلزیاب اکوناکس 900 09191537965
معرفی فلزیاب اکوناکس 900 فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 900

قیمت فلزیاب اکوناکس 900 بر اساس دلار روز حساب می شود. ناگفته نماند که اورجینال بودن دستگاه خیلی مهم است چون متاسفانه به دلیل کلاهبرداری های صورت گرفته طرح و تقلبی دستگاه های ماینلب زیاد شده است و خریداران باید توجه کنند که این محصول را به صورت اورجینال دریافت کنند.

عمق زنی فلزیاب اکوناکس 900

  • عمق زنی: 1.5 تا 2.2 متر
  • استفاده تا عمق آب: 5 متر زیر آب

عمق زنی دستگاه های با کیفیت متوسط به بالای شرکت ماینلب در رنج 1.5 تا 2.2 متر می باشند. این دستگاه این عمق زنی را دارد و طبق گفته خود ماینلب حتی بالای 3 متر بسته به محیط می تواند عمق زنی داشته باشد. در هر صورت عمق زنی این دستگاه یکی از ویژگی های خوبش هست و بابت این موضوع معمولا کاوشگران رضایت خوبی دارند.

لوازم دستگاه اکوناکس 900

  • دو نوع کویل
  • کابل های شارژ و سیم
  • هدفون ضدآب
  • USB شارژر
  • دفترچه راهنما
  • ضمانت نامه

 

معرفی فلزیاب اکوناکس 900 09191537965
معرفی فلزیاب اکوناکس 900 فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

چرا دستگاه اکوناکس 900 مناسب است؟
  • قیمت مناسب این دستگاه نسبت به قیمت فلزیاب جی پی 5000 و فلزیاب مانتیکور
  • 2. ضد آب و استفاده در عمق 5 متری
  • 3.عمق زنی ایده آل و معقول
  • 4. شناسایی هدف و حالت های جست و جو با فرکانس های دقیق
  • 5. با کیفیت تر نسبت به محصولات شرکت نوکتا ترکیه

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537965

واتساپ

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما