پین پوینتر چیست؟ 09191537965

پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

پین پوینتر چیست؟

طلایاب های قلمی و دستی کوچک و یا پین پوینتر دستگاه هایی هستند که برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند.  این دستگاه ها به دلیل قابل حمل بودن و قابلیت تنظیم حساسیت، برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند.

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

کاربرد پین پوینتر چیست؟

این فلزیاب یک دستگاه قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص خود را دارد . شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت. نوک این دستگاه قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد.

سپس پس از تشخیص فلز دستگاه به صدا در میاید و آلارم خود را همراه با لرزش دارند. در حالت کلی، این فلزیاب دستی کوچک برای تشخیص اجسام فلزی نزدیک و با میدان محدود است. در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود . به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه آن توسط یک فلزیاب این اتفاق میوفتد .

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

افرادی که با سیستم های نقطه زن و اسکنرهای تصویری کار می کنند بعضی از مناطق و محیط ها امکان اینکه لوپ و یا کویل سیستم ها را آن فضا ببرنند سخت است و یا احتمال اینکه به آنها آسیب برسانند خیلی زیاد است که سیستم های طلایاب دستی کوچک قادر است به راحتی به کاوشگران کمک کند.

 

مزایای پین پوینتر

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن، آسانی در حمل و نقل، تشخیص مکان دقیق فلز، ارزان بودن و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد . این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه است که آن را بین کاوشگران محبوب کرده و خاص شمرده است.

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

بهترین پین پوینترها

پین پوینتر Profind 35  :35 PROFIND می تواند با استفاده ویبره در دسته خود و همچنین چراغ به شما هشدار پیدا شدن طلا را بدهد. این دستگاه خاصیت نقطه زنی بسیار بالایی دارد. فلزیاب قلمی 35 PRO-FIND ساخت شرکت ماینلب استرالیا می باشد.

پین پوینتر Pulse Dive: پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا یکی از برند های معروف جهان است که توسط شرکت نوکتا ترکیه تولید می شود این سیستم با استفاده از قدرت و حساسیت بالا نسبت به انواع فلزات قادر است که تمامی فلزات گرانبها و با ارزش را در فاصله کم شناسایی کند.

پین پوینتر Pro Pointer II: دستگاه فلزیاب Pro-Pointer II یکی از محصولات از شرکت گرت آمریکا است. مقرون به صرفه ترین دستگاه موجود در بازار امروز است که دارای ویژگی های حرفه ای است. قابل استفاده در باران و آب جاری بوده و دارای عملکرد سریع و آسان می باشد.

پین پوینتر Pro Pointer AT:این دستگاه قلمی کوچک برای ردیابی و تشخیص دقیق مکان فلزات کاربرد دارد و از استانداردهای محیطی مختلف برخوردار هست. این محصول ضد نفوذ آب تا عمق 3 متر است.

بهترین پین پوینتر های موجود متعلق به شرکت های نوکتا، ماینلب و گرت هستند.

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

نکات مهم برای خرید پین پوینتر

یکی از مواردی که باید برای خرید هر فلزیابی مد نظر داشته باشید میزان عمق زنی دستگاه می‌باشد. البته این مورد بستگی به نیاز شما دارد. درصد تفکیک فلزیاب، مورد مهم دیگری است که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید.

پیش از اقدام برای تهیه فلزیاب تحقیق کنید و اطلاعات کامل درباره دستگاه مورد نیاز خود کسب کنید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید و از شرکت های قابل اطمینان خرید انجام دهید.

برای خرید پین پوینتر با ما در ارتباط باشید.

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537966

 

 

واتساپ

 

 

About Author

2 thoughts on “پین پوینتر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما