پین پوینتر چیست؟ 09191537965

پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

پین پوینتر چیست؟

فلزیاب های قلمی و دستی کوچک و یا پین پوینتر همه یک اسم هستند که امکان دارد آنها را نام ببریم. این طلایاب های دستی کوچک به کاوشگران کمک می کند که در عمق های کم و یا در کنار اسکنرهای تصویری و فلزیاب ها  و در مکان هایی که فضا ندارند به جستجو بپردازند.

 

فروشگاه اینترنتی زرشناسان

 

پین پوینتر چیست؟ طلایاب های قلمی و دستی کوچک و یا پین پوینتر دستگاه هایی هستند که برای شناسایی فلزات در زمین استفاده می شوند. این وسیله ها شامل یک سری قطب های الکتریکی هستند که به زمین وصل شده اند و با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، فلزات موجود در زیر زمین را شناسایی می کنند.

ویژگی های پین پوینتر

ویژگی های مهم پین پوینتر این است که قابلیت ضد آب بودن را دارد و در عمق های مختلف تحت فشار آب تا 20 متر هم مشکلی ندارد و به راحتی می تواند اشیاء گرانبها و فلز را شناسایی کند.

همچنین به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای باز و محیط های طبیعی هستند. همچنین، این طلایاب های کوچک دارای قابلیت تنظیم حساسیت دارند که به کاربران این امکان را می دهد که به دقت بیشتری فلزات را شناسایی کنند و به همین دلیل برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند.

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

با استفاده از فاین فلزیاب ها می توان به طور دقیق فلزات موجود در زمین را شناسایی کرد و امیدوار به پیدا کردن گنجینه های باستانی بیشتر شد.

انواع پین پوینتر

کاوشگران برای خرید پین پوینتر می توانند فلزیاب های قلمی شرکت نوکتا ترکیه را خریداری کنند که جزوه بهترین پین پوینترهای جهان است.

کاربرد پین پوینتر

این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایعی مانند معدن کاری، پالایشگاه ها و تولید فولاد به عنوان یکی از ابزارهای اساسی برای جستجو و شناسایی فلزات، به‌کار می‌روند.

در کشاورزی نیز به عنوان ابزاری برای شناسایی فلزات استفاده می شوند. با استفاده از پین پوینترها، می توان قطعات فلزی مانند میخ، پیچ و مهره که به گیاه آسیب می‌زنند را شناسایی و از زمین حذف کرد.

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

عمق زنی پین پوینترها

عمق زنی فلزیاب های قلمی و پین پوینتر ها بستگی به این دارد که کدام شرکت تولید کرده باشد که بهترین سیستم های پین پوینتر برای شرکت های نوکتا، گرت، ماینلب و شرکت های ایکس پی فرانسه است و عمقی بین 30 الی 40 سانتی متری را می تواند به راحتی کاوش کند.

سیستم فلزیاب های دستی و قلمی فقط برای زمانی است که کاوشگران به گنج نزدیک شدند و اگر فاصله گنج زیاد باشد باید کاوشگران از فلزیاب های نقطه زن سیستم پالسی و یا وی ال اف استفاده کنند.

البته عمق زنی فلزیاب های قلمی و پین پوینتر که نهایت تا 40 سانتی متر است به راحتی می تواند سکه و یا انگشترهای دوران باستانی و باارزش را هم شناسایی کند.

 

پین پوینتر چیست؟ 09191537965
پین پوینتر چیست؟ فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

 

قیمت پین پوینتر

با توجه به توسعه صنعت ساخت و تولید، بازار پین پوینترها نیز در حال گسترش است. این دستگاه ها در قیمت های مختلفی ارائه می شوند که بسته به مدل، کیفیت و قابلیت ها، قیمت آن ها متفاوت است.

برای خرید هر کدام از سیستم های فلزیاب های قلمی و دستی کوچک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زما شما را راهنمایی کنند.

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537966

 

 

واتساپ

 

 

About Author

2 thoughts on “پین پوینتر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما