گنج یاب Infinity Max Pro 09191537965

گنج یاب Infinity Max Pro فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

گنج یاب Infinity Max Pro

Infinity Max Pro قدرتمندترین فلزیاب و طلایاب تا کنون است با بزرگترین مجموعه یکپارچه ابزارهای جستجو و اسکن که امکان جستجوی دقیق فلزی را فراهم می کند.  فناوری های موجود در این دستگاه جامع و یکپارچه می تواند در تشخیص چندگانه استفاده شود. این طلایاب برای اموری از جمله اکتشاف باستان شناسی، کشف طلای طبیعی و کشف گنج در اعماق زیاد به علاوه تشخیص حفره های زیرزمینی مانند تونل ها، غارها و زیرزمین ها به کار گرفته می‌شود.

گنج یاب Infinity Max Pro 09191537965
گنج یاب Infinity Max Pro فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

دستگاه Infinity Max Pro شامل آخرین پیشرفت ها و فناوری های جدید بهبود یافته در تشخیص فلز از شرکت آلمانی Mega Detection می باشد که از طریق 12 سیستم جستجوی متنوع در دستگاه ادغام شده اند تا بهترین نتایج را برای جستجوگران حرفه ای و جویندگان گنج ارائه دهد.

فلزیاب Infinity Max Pro، از طریق نرم افزار دستگاه موجود به 12 زبان، تجربه کاربری غنی را فراهم می کند.  از طریق گزینه های گسترده برای تنظیم فرآیند جستجو و کنترل تنظیمات آن در حین تماشای نشانگرهای مختلف بصری روی صفحه نمایش برای اطمینان از بهترین نتایج قبل از شروع حفاری به کاربر کمک می‌کند.

Infinity Max Pro جامع ترین و یکپارچه ترین دستگاه از نظر ارائه تمامی فناوری ها می باشد. برای جستجوی مواد معدنی که از طریق مجموعه ای از کاوشگرهای اسکن زمین، حسگرها و سیم پیچ های جستجو که کاوشگر با همه چیزهایی که برای یافتن و کشف گنجینه ها و حفاری آثار باستانی نیاز دارد این گنج یاب مناسب ترین دستگاه است.

گنج یاب Infinity Max Pro 09191537965
گنج یاب Infinity Max Pro فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

ابزار های جستجوی طلایاب Infinity Max Pro

اسکنر MULTI GROUND :

این کاوشگری است که برای انجام یک اسکن سه بعدی از زمین در جستجوی اهداف فلزی و گنج های بالقوه استفاده می شود. از طریق فناوری اسکن زمینی ثبت شده و شامل مزیت پوشش ناحیه بزرگتر هنگام اسکن در هر اسکن از طریق چهار سنسور داخلی، که کاوشگر را تضمین می کند که زمان و تلاش را کوتاه کند و نتیجه دقیق تری را تضمین کند.

IMTU :

این کاوشگر واحدی است که ماموریت آن ارسال امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا در جهتی است که کاربر در آن جستجو می کند. این سیگنال ها با میدان های الکترومغناطیسی ساطع شده از اهداف فلزی زیرزمینی تلاقی می کنند و به سیگنال های منعکس شده تبدیل می شوند. از طریق آنتن ها دریافت می شود و سیگنال پس از پردازش به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شود.

VST :

این یک کاوشگر است که سیگنال های حاصل از میدان های مغناطیسی را از اهداف فلزی مدفون مختلف (مثلاً گرانبها مانند طلا و آهن مانند آهن) دریافت می کند.

سیگنال های گرفته شده از طریق سنسور به سیگنال های دیجیتالی تبدیل می شوند که پردازش شده و بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شوند یا صفحه تبلت به شکل نمودار رنگی که ماهیت و نوع فلز هدف بالقوه را منعکس می کند.

کویل های جستجو

این دستگاه شامل 3 کویل جستجو با اندازه های مختلف است که با فناوری القای پالس بهبود یافته با سیستم جستجو کار می کند که با هر سیم پیچ مطابقت دارد. کویل ها عملکرد فوق العاده ای را در کاربردهای مختلف تشخیص در جستجوی اهداف با اندازه های مختلف ارائه می دهند و عمق طلا، جواهرات و سکه های باستانی.

گنج یاب Infinity Max Pro 09191537965
گنج یاب Infinity Max Pro فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

Infinity Max Pro دستگاهی با 12 سیستم جستجو

Infiniti Max Pro اولین دستگاهی است که در جهان منتشر شد که شامل فناوری های جستجوی مختلف از طریق 12 متنوع است سیستم‌هایی با گزینه‌های دقیق و نمایش بصری که به جستجوگر اطمینان می‌دهد که دقیق‌ترین نتایج را برای شناسایی همه اهداف زیرزمینی دارد.

این دستگاه شامل یک فناوری اسکن دوربرد برای شناسایی اهداف از راه دور و تا اعماق زیاد از طریق یک سیستم LRL ویژه است. همچنین یک فناوری پیشرفته تصویربرداری سه بعدی اسکن زمین با تجسم بر روی صفحه نمایش یا از طریق یک برنامه ویژه بر روی تبلت، به علاوه فناوری القای پالس بهبود یافته و فناوری منحصر به فرد تشخیص میدان یونی.

  • سیستم اسکن زمین
  • سیستم برد بلند دستی
  • سیستم اتوماتیک دوربرد
  • سیستم کنترل برد بلند
  • سیستم یونی
  • سیستم بیونیک
  • سیستم پخش زنده
  • سیستم پین پوینتر
  • سیستم القای پالس
  • سیستم تشخیص هوشمند
  • سیستم ژئوفیزیکی
  • سیستم اسکن تونل

 

برق دستگاه از طریق باتری 12 ولتی لیتیوم یون پلیمری تامین می شود که قابل شارژ و با طراحی خاص بوده. در قالب یک جعبه خارجی با دکمه روشن و خاموش. باتری مدت زمان استفاده طولانی را تضمین می کند و زمان کار به عوامل مختلفی از جمله سیستم جستجو مربوط می شود. 

گنج یاب Infinity Max Pro 09191537965
گنج یاب Infinity Max Pro فروش فلزیاب در آسیا طلایاب 09191537965

قیمت طلایاب Infiniti Max Pro

قیمتها به سبب واردات مستقیم از کشور های واسطه وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز فلزیاب Infiniti Max Pro با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر

خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و

قدیمی ترین فروشگاه دستگاه فلزیاب شرکت زرشناسان  است که دارای

25سال سابقه فروش می‌باشد از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای

ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه

کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان 

مراجعه کنید و یا با شماره 09191537965 تماس بگیرید و با مهندسین

شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 


تماس با شرکت فروش فلزیاب زرشناسان

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان فروش فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب ، ارتقافلزیاب و تعمیرات فلزیاب

09191537966

 

 

واتساپ


About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما