فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ

0
فلزیاب خارجی ردیاب زمینی

ردیاب فرکانسی اورجینال

فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ

فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ یک شعاع زن قدرتمند در زمینه شناسایی گنج و دفینه است . بی آر گلد استپ از بهترین‌ محصولات شرکت BR Systems است .

فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ یک دستگاه پیچیده دو سیستمی است که به عنوان یک سیستم دوربرد ، دارای فیلتر بالا و حساس برای شناسایی غارها در عمق 30 متری و 1000 متری با فناوری EMR کار می کند .

این دستگاه مجهز به فیلترهای طلایی است تا سیگنال ها را 100% عاری از هرگونه ناخالصی فیلتر کند . این دستگاه همچنین با فناوری جدید Frequency Chamber کار می کند . این تکنولوژی یک فناوری بسیار مدرن است که در هیچ دستگاه دیگری در بازار ها و فلزیاب های قدیمی موجود نیست . ردیاب بی آر گلد استپ ، برای هر فلز یک محفظه بسامد ویژه را به صورت جداگانه ارائه می دهند و از این رو به راحتی در گنجینه مورد نظر یافت می شود . وجود فرکانس در این محفظه موجب شناسایی شدن آن توسط دستگاه فلزیاب می شود .

 

فلزیاب اورجینال
دستگاه ردیاب فرکانسی

 

توضیحات فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ

این دستگاه مجهز به تکنیک های بسیار مدرن برای تشخیص طلا و مواد معدنی زیرین با سیستم های یکپارچه بین انرژی الکترومغناطیسی استاتیک قدرت و سیستم اسکن برد بلند می باشد . منابع کانی های زیرین میدان های مغناطیسی مثبت هستند و حفره غار را تشکیل می دهند .

میدان‌ های مغناطیسی منفی هستند و بنابراین از طریق سنسور ها و رادار های موجود در سنسور مورد نظر ، به همراه خود ردیاب ، می‌توان فلزات و حفره‌ ها را تا عمق 30 متری تشخیص داد .

 

کاربرد فلزیاب BR Gold Step بی آر گلد استپ

غارها و حفره ها از مهم ترین منابعی هستند که در آن می توان از ردیاب گلد استپ استفاده کرد . از کاربرد ها و ویژگی های کاربردی ردیاب گلد استپ می توان به طراحی جدید و کاملا متفاوت با سایر دستگاه های قدیمی اشاره کرد .

این ردیاب توانایی بالایی در زمان استفاده در مناطق کویری و کوهستانی دارد . فلزیاب گلد استپ از قوی ترین ردیاب ها در مناطق بیابانی به شمار می رود . زیرا اپراتور ها را استفاده از این ردیاب به نتیجه رسیدند . در حالت کلی این دستگاه یک ردیاب فرکانسی محسوب می شود که با استفاده از سیستم پیشرفته خود کار می کند . اما به وضوح تفاوت های زیادی با شعاع زن های فرکانسی دیگر دارد . زیرا از تکنولوژی بسیار قدرتمندتری بهره می برد .

اینستاگرام شرکت فلزیاب زرشناسان 

تخفیف ویژه نوروزی از طریق اینستاگرام

سخن پایانی

 نتیجه جهت تشخیص قیمت واقعی دستگاه ها ، می توانید در بازار طلایابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات آگاه شوید . هرچند از آن جایی که این کار آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای آسان تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر سوال شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از بین تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار برای خریدار جهت رسیدن به هدف اصلی خویش معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای تست دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا مشتری به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست کند و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد

.

{ارتباط مستقیم با کارشناس فروش فلزیاب در واتساپ}

 

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537965

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما